Wieloletnie doświadczenie w branży, ciągłe szkolenia i podnoszenie kwalifikacji pracowników serwisu w praktyce przekładają się na terminowo zakończone inwestycje, dobrze wykonane instalacje oraz zadowolenie naszych Kontrahentów - Klientów. Do każdego zlecenia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, dążąc do uzyskania jak najlepszych efektów.
Oferta APEXIM BISobejmuje szereg usług umożliwiających kompleksową realizację projektów w zakresie instalacji teletechnicznych oraz elektrycznych. Oferowane przez nas rozwiązania oparte są na szerokiej gamie sprawdzonych, renomowanych, specjalistycznych produktów.
Wsłuchując się w potrzeby naszych Klientów, nie poprzestajemy na gotowych rozwiązaniach. Inwestujemy w rozwój oferowanych przez nas technologii i wspólnie dostosowujemy je do specyfiki warunków i oczekiwań naszych odbiorców. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie projektowania, instalowania, konserwacji i serwisu oraz integracji systemów takich jak m.in.:
- systemy zarządzania budynkami (BMS),
- systemy sygnalizacji włamania i napadu (SSWN),
- systemy alarmu pożaru (SAP),
- systemy nadzoru wizyjnego (CCTV),
- systemy kontroli dostępu (ACC),
- dźwiękowe systemy ostrzegawcze (DSO),
- systemy oddymiania,
- sieci logiczne i dedykowane,
- sieci światłowodowe.
Instalujemy zarówno rozbudowane, specjalistyczne instalacje teletechniczne do dużych obiektów, jak również najprostsze, niedrogie systemy alarmowe do mieszkań, garaży, małych sklepów itp.
Duże projekty i skomplikowane przedsięwzięcia wymagają indywidualnego, metodycznego podejścia. Dlatego dostarczamy kompletny PAKIET USŁUG, takich jak:
- doradztwo – szerokie usługi doradcze i szczegółowe analizy techniczne oraz fachowe ekspertyzy,
- projektowanie, planowanie – dostosowane do indywidualnych wymagań poszczególnych Kontrahentów - Klientów,
- dostawa, instalacja – montaż i uruchomienie systemów ochrony technicznej przez wyspecjalizowanych, kwalifikowanych pracowników serwisu technicznego, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, norm, uzgodnionych założeń i projektów wykonawczych,
- nadzór wykonawczy – wg uzgodnionego harmonogramu i założonego budżetu przy stałym, bieżącym kontakcie z Inwestorem,
- szkolenie użytkowników i administratorów systemu w miejscu jego zamontowania,
- serwis, konserwacja, usługi gwarancyjne i pogwarancyjne – stałe wsparcie techniczne, utrzymanie trwałości i niezawodności systemów oraz bieżące usuwanie usterek.